Aromaterápia

Aromaterápia

Üdvözlet!

2021. november 08. - kreativotlet

Kedves Látogató!

Üdvözöllek az oldalamon! Remélem rendszeres olvasóm leszel! Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy bevezesselek egy kicsit az aromaterápia világába. Kb 10 éve végeztem el egy aromaterápia alapkurzust, amire több egyéb tematikus modul is épült. Beleszerettem az illatokba, az illóolajokba, azóta is napi szinten használom őket, kihasználva a növények jótékony tulajdonságait. A mai napig tanulok, bővítem a tudásomat, mivel a tapasztalat egyre több jótékony tulajdonságait ismerteti meg velem a növényeknek, illóolajoknak.

Tudtad, hogy pl az oregánó nem csak egy fűszer amit a pizzára teszünk, hanem hogy annak  milyen jótékony hatása lehet a szervezetünkre? Na én nem tudtam, nem is hallottam róla azelőtt. De kb 10 éve használom az oregánó illóolajat is.

Szóval ha velem tartasz, akkor bevezetlek az illóolajok csodálatos világába, recepteket, felhasználási lehetőségeket fogok megmutatni, amiket én is használok.

Milyen területeken használhatóak az illóolajok?

Párologtatva, akár az egész család élvezheti jótékony hatását, jó illatot, hangulatot teremthetsz vele, vagy az éjszakai nyugodt alvást tudod biztosítani.

Keverhetsz magadnak saját parfümöt, az illatok kombinációja szinte a  végtelen.

Magadra kenheted, bemasszírozhatod a bőrödbe, itt is sokfajta lehetőség van, ezekről is bővebben fogok írni.

Az általam használt illóolajokat megfelelő ismeret birtokában használhatod belsőleg is, ebben is segíteni fogok, hogy melyiket és hogy tudod így alkalmazni.

Ízesítheted vele a kávédat, sütidet, az ételekbe is teheted.

A kedvencem a fahéjas kávé, de néha egy kis narancsot is teszek hozzá!

Szóval ha érdekel az aromaterápia világa, akkor tarts velem, és remélem hogy új információkkal fogsz gazdagodni.

Hamarosan a legnépszerűbb illóolajjal, a levendulával foglak megismertetni, lehet hogy lesz olyan  tulajdonsága, amiről nem is sejtetted, hogy abban is segítséget tud nyújtani.

Ha tetszik az oldal, hívd meg barátaidat, is hogy ők is élvezzék az aromaterápia jótékony hatásait!

 

daisies-g6d0800054_1920.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://aromaterapiam.blog.hu/api/trackback/id/tr716749130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása